Thursday, January 8, 2009

malam semalam kami semua tido lambat.
saya,naz,yuya dan pika.
tido lepas sahur.lepas subuh.
jadi hasilnya,kami bangun lmbat.
darl called at 8 *i think*.
tapi malangnye kami tido.
at least aku jawab fone,naz lagi la.
langsung tak sedar ape.
bangun kul 11 *kot*.
yuya baru lepas mandi,tgah basuh baju.
tgok laptop.
mommy buzz.
buzz balik.
mommy tak jawab.
10 minutes lepas tu,mommy nye status da idle.
mommy pegi amik erra balik sekolah kot.
setengah jam lepas tu,mommy tak buzz lagi.
tak lame lepas tu,mommy dah sign out.
alaaaa.
takpe la.
saya tunggu mak saya online.
tapi tak online dah.
haihhh.
masuk bilik pika ngan yuya.
study biochem.
sambil baring2.
tgah menghafal.
tak ingat tengah hafal ape.
sedar2,yuya kejut.
pastu titi pun masuk bilik.
SURPRISEE!!!
huh?
tak nampak.
ingatkan ade ape.
rupenye titi ngan yuya belikan bunga.
haha.
terima kaseh.
:)
malam pegi gmn.
rase mcm da lame tak pegi sane.
lepas tu teman pika kluarkan duit.
balik singgah beli crepe.
esok naz ngan pika nak join masuk class.
dengar lecture.
harap semua bangun pagi esok.
sekarang ni da pukul 2.19 pagi.
saya nak tido.
selamat malam smue.

No comments: