Saturday, August 8, 2009

what you see is not what you will always get, honey.
selalunye kita sngat lupa dan lalai dan tak perasan ape yang ada di depan mata smpai benda tu hilang.
bila dah hilang, baru lah nak meratap.
tapi bila dah terjadi, amik kotak tisu ni, lap air mata tu.
tak pun menangis lah diam2 dalam gelap tu smpai tertidur.
kalau tak, menangis masa tgh mandi.meraung pun takda sape dengar kan?
it makes you feel a whole lot better, kan?
hati rasa sakit?
ambil sekotak hansplast ni, tampal dekat hati tu.
tak berkesan?
lets move on to plan b then.
nak sedapkan hati sendiri, put the blame on someone else.
tunding jari dekat si polan ni, beritahu satu dunia si polan tu yang bersalah.
bina shield setebal yang mungkin agar diri sendiri tak akan dipersalahkan.
we always tell ourselves what we want ourselves to believe, but not the truth.
why?
because the truth hurts.it always does.

2 comments:

aphids said...

bersyukur la dapat menangis walau sebodoh mane perkara tuh. sebb bagi sesetengah orang mereka sgt idamkan utk menangis tapi tidak dapat menangis...sedarlah menangis tuh satu nikmat yg besar jgak....

duwenk said...

ayat aphids bower dow... huhuhhu